Selamat Datang Ke Blog Perencah Mee Bandung Di Banting

Kini di Banting. Saya membekalkan perencah mee bandung kepada anda. Sekarang pada saya dah ada stok Mee Bandung, Mee Rebus dan Perencah Soto. Saya saja try ambik perencah soto kerana saya tak reti masak soto, mak mertua je yang hebat masak soto hehehe. Pembelian secara online atau saya hantar sekiranya berada disekitar Banting atau area Selangor , yang dekat - dekat ye, kalau sampai ke Sabak Bernam ... menangis den nak deliver :)) .hehehe pos ajelah ..

Friday, September 10, 2010

Perencah Mee Bandung Muar


Salam. Saya ada menjual perencah mee bandung muar . kepada sesiapa yang berminat bolehlah pm pada saya. harga sepeket ialah 4.50 sahaja. terkini RM 4.80 (lihat post Sep 2011)

Sedap , memang sedap. Kalau kena cara memasaknya, lagi sedap pada yang jual kat restoren. Tambah sikit bahan lain, emmm ... tetamu mesti nak tambah lagi.


Next post saya ceritakan cara nak bagi lagi kaw. 

1 comment:

  1. Assalamualikum Puan, sihat?
    Wah dah buat biznez perencah mee bandung erk?
    hu3...alang2 tu layarilah blog saya juga ya puan

    http://rayyan2287.blogspot.com
    http://reiztech.blogspot.com

    ReplyDelete