Selamat Datang Ke Blog Perencah Mee Bandung Di Banting

Kini di Banting. Saya membekalkan perencah mee bandung kepada anda. Sekarang pada saya dah ada stok Mee Bandung, Mee Rebus dan Perencah Soto. Saya saja try ambik perencah soto kerana saya tak reti masak soto, mak mertua je yang hebat masak soto hehehe. Pembelian secara online atau saya hantar sekiranya berada disekitar Banting atau area Selangor , yang dekat - dekat ye, kalau sampai ke Sabak Bernam ... menangis den nak deliver :)) .hehehe pos ajelah ..

Tuesday, July 17, 2012

Alahai Cikgu Wan .. miscommunication daaaa ..

Alahai cikgu Wan di Tawau .. I'm so sorry , miscommunication pulak kita berdua ye .. saya betul - betul ingatkan cikgu Wan cancel order. Rupa-rupanya cikgu Wan tunggu saya bagitau duit pos ye ...:)) Maap ye cikgu. Semalam saya dah telefon pos malaysia, operator bagitau kalau bawah 2.5 kg duit. RM 16 menggunakan mel udara, kalau bawah 3 kg RM 17.50. Saya nak ucapkan terima kasih kepada cikgu wan dan rakan-rakan cikgu wan yang order 6 peket mee bandung, 2 peket mee rebus dan 6 peket soto. Saya cek stok , soto tinggal 2, saya nak buat restok .. tengah tunggu order sampai, saya akan poskan dulu pada cikgu wan 6 mee bandung, 2 mee rebus dan 2 soto, baki 4 soto akan saya pos kan dalam minggu ini juga. insyaallah, saya akan penuhi permintaan cikgu wan secepat yang boleh. Sampaikan salam saya dan sorry pada rakan rakan cikgu ye.

Pada cik yang order 7 pek mee soto dan 3 mee bandung dari sibu semalam, saya tengah restok .. harap dapat tunggu 2 3 hari ye . Sekian entry kali ini. Adios, wassalam. 

No comments:

Post a Comment