Selamat Datang Ke Blog Perencah Mee Bandung Di Banting

Kini di Banting. Saya membekalkan perencah mee bandung kepada anda. Sekarang pada saya dah ada stok Mee Bandung, Mee Rebus dan Perencah Soto. Saya saja try ambik perencah soto kerana saya tak reti masak soto, mak mertua je yang hebat masak soto hehehe. Pembelian secara online atau saya hantar sekiranya berada disekitar Banting atau area Selangor , yang dekat - dekat ye, kalau sampai ke Sabak Bernam ... menangis den nak deliver :)) .hehehe pos ajelah ..

Tuesday, September 25, 2012

Berhenti seketika

Salam semua,

Saya terpaksa hentikan seketika operasi menjual perencah mee kerana saya terlalu sibuk, tak pernah rasanya sibuk macam ni seumur hidup. Tak menang tangan saya dibuatnya. Kerja kat pejabat memang banyak, kerja kat tempat belajar pun lagilah banyak aduh ... kerja lipat kain kat rumah pun tak habis - habis huhuhuhuhu ... tak termampu nak buat bisnes online sehinggalah abis kerja - kerja . Maka dengan ini , saya ucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelanggan yang pernah menempah perencah dengan saya. Ianya banyak memberi pengalaman baru kepada saya. Memang manis bisnes online ini , tetapi perlukan komitmen yang tinggi. Jika saya mampu mempunyai pembantu pada suatu hari nanti , bisnes online saya ini saya akan mulakan kembali. Sekian. :))

No comments:

Post a Comment