Selamat Datang Ke Blog Perencah Mee Bandung Di Banting

Kini di Banting. Saya membekalkan perencah mee bandung kepada anda. Sekarang pada saya dah ada stok Mee Bandung, Mee Rebus dan Perencah Soto. Saya saja try ambik perencah soto kerana saya tak reti masak soto, mak mertua je yang hebat masak soto hehehe. Pembelian secara online atau saya hantar sekiranya berada disekitar Banting atau area Selangor , yang dekat - dekat ye, kalau sampai ke Sabak Bernam ... menangis den nak deliver :)) .hehehe pos ajelah ..

Friday, June 22, 2012

OOO ke vietnam

Haaa , bulan depan saya nak ke Vietnam. Hubby ajak beli baju raya . Terpikir pula boleh ke ambik stok jual kat Malaysia ... emmm , baju kat sana cantik-cantik. Hubby dah riki tempat 2 minggu sudah, banyak ambik gambar baju. Hubby cakap kat pasar baju tu, penuh dengan makcik makcik dari Malaysia shopping baju heheheh , kelakar kan. Hebat makcik-makcik Malaysia ni, shopping sampai ke vietnam. Bravo bravo.

Jean levis kat vietnam banyak sangat. Memang cam original. Under licence US. Harga pakaian kat vietnam memang jauh beza dari harga di negara kita. Tapi tiket kapal terbang ke vietnam mahal la hehehe.


No comments:

Post a Comment