Selamat Datang Ke Blog Perencah Mee Bandung Di Banting

Kini di Banting. Saya membekalkan perencah mee bandung kepada anda. Sekarang pada saya dah ada stok Mee Bandung, Mee Rebus dan Perencah Soto. Saya saja try ambik perencah soto kerana saya tak reti masak soto, mak mertua je yang hebat masak soto hehehe. Pembelian secara online atau saya hantar sekiranya berada disekitar Banting atau area Selangor , yang dekat - dekat ye, kalau sampai ke Sabak Bernam ... menangis den nak deliver :)) .hehehe pos ajelah ..

Wednesday, July 25, 2012

Perencah Soto dah Habis Stok ...

Salam semua, sedihnya perencah soto dah habis stok . Maaf ye kepada peminat perencah soto, tak dapat nak sediakan perencah ini. Tapi kepada penggemar mee bandung dan mee rebus, stok masih ada dalam pada saya. Sekian. Wassalam.

No comments:

Post a Comment