Selamat Datang Ke Blog Perencah Mee Bandung Di Banting

Kini di Banting. Saya membekalkan perencah mee bandung kepada anda. Sekarang pada saya dah ada stok Mee Bandung, Mee Rebus dan Perencah Soto. Saya saja try ambik perencah soto kerana saya tak reti masak soto, mak mertua je yang hebat masak soto hehehe. Pembelian secara online atau saya hantar sekiranya berada disekitar Banting atau area Selangor , yang dekat - dekat ye, kalau sampai ke Sabak Bernam ... menangis den nak deliver :)) .hehehe pos ajelah ..

Monday, June 18, 2012

Panggilan negeri dibawah bayu

Salam semua, tak sempat rasanya nak buat post baru, terlalu sibuk dengan kerja yang memang tak akan habis. itulah realiti kehidupan, namun semalam saya menerima sms dari Wan dari negeri Sabah, berasal dari terengganu , merantau ke negeri dibawah bayu.... mesti wan ni sukakan cabaran kan :), mulanya ingatkan cik rupanya puan. So puan wan yang memang baik hati ingin menempah 3 pek mee bandung, 2 pek mee rebus dan 2 pek soto. Gembira dengan order ini. Setelah berbalas - balas sms , barulah tahu pn wan merupakan bakal ibu , 3 bulan hamil. semoga wan dan baby sentiasa sihat. Tapi saya belum pernah poskan perencah ke sabah .. bagaimana ye??? emmm .. ada 2 cara, search web pos malaysia, pastu telefon pos malaysia ....ooo kena pos guna pos udara. Operator bagitau RM11.50 untuk pos ke sabah bagi berat<1.5 kg ... ooooo gitu ... hehehe , esok saya poskan ye Cikgu Wan (.. baru tau ...).

No comments:

Post a Comment